فروشگاه

خانه مقاله های شبکه های حسگر بیسیم دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد مدیریت Big Data در شبکه های حسگر بی سیم

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد مدیریت Big Data در شبکه های حسگر بی سیم

35,000 تومان

ترجمه عنوان مقاله: مدیریت کلان داده در شبکه‌های حسگر بی‌سیم

عنوان انگلیسی مقاله: Big Data Management on Wireless Sensor Networks

ترجمه مقاله به همراه ترجمه تمامی شکلها موجود است.

توضیحات

  • اصل مقاله انگلیسی را می توانید به طور رایگان دانلود کنید.
  • متن کامل ترجمه پس از اتمام خرید قابل دانلود است، همچنین فایل ترجمه به صورت خودکار از سمت سرور به ایمیل شما نیز ارسال می شود، از آنجایی که ایمیل از سمت سرور و با نام سایت ارسال می شود، به همین دلیل ممکن است به عنوان ایمیل تبلیغاتی در نظر گرفته شده و در قسمت Spam (هرزنامه) ایمیل شما قرار گیرد، پس لطفا قسمت Spam (هرزنامه) ایمیل خود را نیز چک کنید.
  • توجه: چنانچه پس از خرید طی دو ساعت ترجمه به ایمیل شما ارسال نشد، با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنیم.

———————————————————————

مشخصات مقاله انگلیسی:

 

ترجمه عنوان مقاله: مدیریت کلان داده در شبکه‌های حسگر بی‌سیم

 

عنوان انگلیسی مقاله: Big Data Management on Wireless Sensor Networks

 

ناشر: Elsevier

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: ۱۸ صفحه

 

دانلود مقاله انگلیسی

 

ترجمه بخشی از مقدمه مقاله

توسعه‌های اخیر در حوزه‌های مختلف فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی منجر به رشد انفجاری در حجم داده‌ها شده است. این داده‌ها می‌توانند برای به دست آوردن دیدهایی مورد تحلیل قرار گیرد که این دیدها منجر به اخذ تصمیمات بهتر و حرکت‌های استراتژیک در کسب و کارها می‌شوند. شرکت آمازون نمونه‌ای از این مثال را به ما نشان می‌دهد که از دیدها و درک‌های به دست آمده از داده‌ها برای بهبود هوش تجاری خود استفاده می‌کند. این شرکت از امتیازی بهره می‌برد که پیش‌بینی حمل و نقل نام دارد، روشی که برای آغاز تحویل بسته‌ها حتی پیش از کلیک کردن مشتری بر روی دکمه‌ی “خرید” در نظر گرفته شده است. این روش مواردی از قبیل سفارشات قبلی، جستجوی محصولات، لیست علاقه‌مندی‌ها، محتویات سبد-خرید، بازگشتی‌ها، و اینکه حتی مکان‌نمای ماوس یک کاربر اینترنت چه مدت زمانی را بر روی یک محصول قرار گرفته است، را در نظر می‌گیرد. تحلیل چنین داده‌هایی که در مقیاس بزرگ، سریع تولید شده، و در انواع مختلف هستند، به شرکت آمازون کمک می‌کند تا مدت زمان موردنیاز برای تحویل محصولات خریداری شده از مراکز خود را به مشتری‌ها کاهش دهند، و در نتیجه رضایت بیشتری از مشتری‌ها را به دست آورند.

مجموعه‌دادگانی که در مثال بالا مورد استفاده قرار گرفته‌اند، کلان‌داده (Big Data) نامیده می‌شوند. این اصطلاح به مجموعه‌دادگانی اشاره دارد که بسیار بزرگ یا پیچیده هستند و برنامه‌های کاربردی معمولی پردازش داده‌ها جهت پردازش آنها ناکافی و ناکارآمد هستند. کلان‌داده‌ها معمولا دارای سه مشخصه هستند که با حرف V شروع می‌شوند: حجم (ممکن است این مقدار عظیم از داده‌های تولید و ذخیره شده نتوانند به راحتی توسط پایگاه‌داده‌های معمولی رسیدگی شوند)، سرعت (سرعت تولید و پردازش داده‌ها جهت رفع نیازها و چالش‌هایی که در مسیر توسعه و رشد فناوری قرار گرفته‌اند)، و تنوع (داده‌های تولید شده از منابع مختلف و در قالب‌های متفاوتی هستند). این مشخصات از کلان‌داده‌ها، نه تنها فرصت‌های بزرگی را به ارمغان می‌آورد، بلکه چالش‌های بزرگی را نیز از جمله تحلیل، ثبت و ضبط داده‌ها، سازماندهی داده‌ها، جستجو، اشتراک‌گذاری، ذخیره‌سازی، انتقال، بصری‌سازی، پرس و جو (اجرای کوئری)، به‌روزرسانی، و غیره به وجود می‌آورد.

 

———————————————————————

مشخصات فایل ترجمه:

 

تعداد صفحات مقاله ترجمه شده: ۳۰ صفحه (در قالب فایل word و pdf)

 

زمان صرف شده برای ترجمه: ۴۰ ساعت مفید

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد مدیریت Big Data در شبکه های حسگر بی سیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *