فروشگاه

خانه مقاله های اینترنت اشیاء دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد کشف سرویس در اینترنت اشیاء

دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد کشف سرویس در اینترنت اشیاء

20,000 تومان

ترجمه عنوان مقاله: یک چارچوب آگاه به معنا برای تعریف و کشف سرویس در اینترنت اشیاء با استفاده از CoAP

عنوان انگلیسی مقاله: A Semantic-aware Framework for Service Definition and Discovery in the Internet of Things Using CoAP

ترجمه کامل مقاله به همراه ترجمه شکلها و جدول موجود است.

توضیحات

  • اصل مقاله انگلیسی را می توانید به طور رایگان دانلود کنید.
  • متن کامل ترجمه پس از خرید قابل دانلود است، همچنین فایل ترجمه پس از اتمام خرید به صورت خودکار از سمت سرور به ایمیل شما نیز ارسال می شود، از آنجایی که ایمیل از سمت سرور و با نام سایت ارسال می شود، به همین دلیل ممکن است به عنوان ایمیل تبلیغاتی در نظر گرفته شده و در قسمت Spam (هرزنامه) ایمیل شما قرار گیرد، پس لطفا قسمت Spam (هرزنامه) ایمیل خود را نیز چک کنید.
  • توجه: چنانچه پس از خرید طی دو ساعت ترجمه به ایمیل شما ارسال نشد، با ایمیل پشتیبانی تماس بگیرید تا ما در اسرع وقت به موضوع رسیدگی کنیم.

———————————————————————

مشخصات مقاله انگلیسی:

 

ترجمه عنوان مقاله: یک چارچوب آگاه به معنا برای تعریف و کشف سرویس در اینترنت اشیاء با استفاده از CoAP

 

عنوان انگلیسی مقاله: A Semantic-aware Framework for Service Definition and Discovery in the Internet of Things Using CoAP

 

نام ژورنال: Procedia Computer Science

 

نام ناشر: Elsevier

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

تعداد صفحات مقاله انگلیسی: ۸ صفحه

 

دانلود مقاله انگلیسی

 

تعداد صفحات مقاله ترجمه شده: ۱۷ صفحه (در قالب فایل word و pdf)

 

ترجمه چکیده مقاله:

آینده‌ی ارتباطات ماشین-با-ماشین (M2M) بر قابلیت استفاده‌ی مجدد، مقیاس‌پذیری، و قابلیت همکاری سرویس‌ها متکی است. هدف اینترنت اشیاء (IoT) فراهم نمودن محیطی است که در آن دستگاه‌های هوشمند بتوانند به سادگی سرویس‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند، در عین اینکه قابلیت دقیق کشف سرویس را نیز برای کلاینت‌ها جهت استفاده از این سرویس‌ها فراهم نماید. رویکردهای نیمه-معنایی و روش‌های تفسیر سرویس پیش از این در حوزه‌ی تعریف سرویس مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و اکثر آنها از سرویس‌های WSDL یا RESTful بهره می‌برند. با این حال، محیط‌های اینترنت اشیاء، با توجه به ماهیت ناهمگن و منابع غالبا محدود، نیاز به رویکردی با انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری بیشتر دارند. در این مقاله، تفسیر معنایی سرویس‌ها با استفاده از هستی‌شناسی‌هایی پشتیبانی می‌شوند که این هستی‌شناسی‌ها برای زبان‌های تعریف API از قبیل Swagger و RAMIL تعریف شده‌اند. ما از پروتکل CoAP و قالب سریال‌سازی داده‌های پیوندی (JSON-LD) برای نمایش سرویس‌ها، نهادها، و ویژگی‌ها در یک چارچوب آگاه به معنا استفاده می‌کنیم. این چارچوب قابلیت کشف هوشمند سرویس‌ها را ممکن می‌سازد. یک مطالعه‌ی موردی بر روی کاهش مصرف انرژی در مراکز داده‌ها نیز برای نشان دادن تاثیر چارچوب پیشنهادی ما مورد استفاده قرار گرفته است.    

 

کلمات کلیدی: اینترنت اشیاء؛ کشف سرویس؛ داده‌های پیوندی؛ معناشناسی؛ پروتکل CoAP.

 

مقالات مرتبط دیگری در این زمینه را می توانید در صفحه “مقالات اینترنت اشیاء” بیابید.

نقد و بررسی ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است .

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود ترجمه مقاله انگلیسی isi در مورد کشف سرویس در اینترنت اشیاء”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *